Blond v.s brunt?!

Solen skiner..
Det är sommar ;D
Två veckor innan skolstart och solen har äntligen bestämt sig för att visa oss sitt sköna nylle!
Härliigt..

Jag tror förövrigt att jag ska ta cykeln till Tommy idag,
sedan åka till Hagfors så att han kan fixa och trixa med sina bankpengar för att imorgon köpa bil..
Mm..
Jag ska nog även passa på att lämna tillbaks min lånebok som var ganska konstig,
men ändå helt okej :P

Så vill jag ju även sola och bada idag..
Det känns lite som ett måste. .
Tänk om det regnar imorrn?
Jag måste ta alla chanser till brunhet!
Eller i mitt fall rödhet eller beigehet..
Men, alltid nåt :P

Jag vill färga mig också.. För den som var intresserad
Mina tankar pendlar mellan mörkare, eller blond..
Jag kan verkligen inte bestämma mig
Det var så länge sen jag var blond,
Jag kan inte ens minnas om jag trivdes i mitt superblonda hår och endast var ute efter någonslags förändring då jag färgade mig knallröd.
Eller om jag hatade det och till och med tyckte att det skulle se bättre ut paprikafärgat :P
Allt jag vet är att jag inte längre vill ha denna typ 10cm långa utväxten.. (okej, lite överdrift men)
När jag klagade över den till mamma fick jag det härliga svaret:
"Men det syns inte så väl eftersom ditt hår är så flammigt, och du kommer säkert tappa håret om du blonderar det en gång till"
Tack.. jag vill inte ha flammigt hår..
Det låter ju hemskt!!
Jag vill heller inte tappa håret.. Men det är nog ingen risk ;P

Jajja..
Strunt samma..
//STINAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Erica

Du behöver väl inte färga dig heller. Jag tycker att du passar jättebra i den hårfärgen du har nu :D

2007-08-06 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0