Bara för att jag har ett intressant liv..

Namn: Stina Caroline Carlsson
Kön: Flicka

Ålder: 16 (snart 18)

Längd: 172 cm eller något sånt
Hårfärg: orange ;S

Ögonfärg: smygbruna :P (grön, brun, gula)

Har du någonsin:
Ätit sushi: nej

Varit ihop med någon som varit otrogen: Inte inom min vetskap åtminstone
Klättrat på berg: Inte direkt.. Om man inte räknar Sofies backe:D
Sett vita huset: Nej

Antingen eller:
Kallt eller varmt: varmt..
Spets eller satin: Satin tror jag..
Svart eller rött: Svart.. tror jag,
Regn eller snö: inget av det
Rosor eller tusensköna: rosor.. Hur ser tusensköna ut? ;S
Vår eller höst: vår!
Matte eller engelska: engelska

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Ja.. :D

Bråkat med en kompis: nej, nej

Gillar du att:
Ge kramar: ja..
Ge massage: nej.. (ändå lyckas Lisa alltid utnyttja mig)
Gå promenader i regnet: Nej.. Eller lite småmysigt kan det va, men då ska man ha ett väntade varmt bad och varm oboy.. hihi :D

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Jag hade roligt.. Partajade en hel del och tyckte om livet.. höhö
Svär du för mycket: Kanske ibland:P

När duschade du senast: igår
Vilken färg är det på dina byxor just nu: gråaaa
Vilken låt lyssnar du på just nu: Min nya favoritlåt.. "Miserable At Best" - Mayday parade
Vad är bredvid dig just nu: massa nagellack, aceton, min zoo penna och mitt zoo sudd, mobil, tomma cd-skivor, en äppelskrutt (fresh I know) min digitalkamera.. :D

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Träigt och fyllt av saker
Vad var det sista du åt: Rostad macka
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Det återstår att se.. Mina vänner
Har du en lavalampa: Nej:P
Hur är vädret just nu: Möörkt
Vad gjorde du igår kväll: jag satt nog här tror jag.. LIV.COM
Vem pratade du sist med på telefon: Mami
Vad gör dig glad: Mina vänner
Vart skulle du vilja du åka: Till värmen..
Vill du ha barn: ja, nångång

Vad ska dom heta: Thea & Tove hihi (enligt spådom ska jag få två flickor ;P)

Mm.. så här kul har ajg det.. :P

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0