21 Augustiii

Det är en mycket varm och härlig dag idag måste jag säga..
Jag lider med er stackare som redan börjat skolan..
Höhö:P
Jag har iaf suttit ute i solen ett bra tag nu och läst cosmo, ätit glass och samtalat lite med mamma:P
Mamma som alltid är lika orolig över min slampighet och tror i princip att jag ska knulla allt som rör sig..
Väldigt trevligt..
Jajja.. Så kan det va..

Idag vet jag ännu inte riktigt vad som ska ske..
Tommy kanske kommer förbi..

Menmen, mitt rum måste iaf städas, det skulle ha gjorts igår men det blidde liksom aldrig av..
Så idag ska jag leta efter nya krafter och faktiskt göra det..
Allt jag äger och har ligger i stort sett utspritt över hela golvet förtillfället..
Inte så treeevligt..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hm, städa städa :P höhö lät ju int sö kul att ho tror dä :/

2007-08-21 @ 14:18:51
URL: http://tommypi.blogg.se
Postat av: Sofie

HAHAHA din mamma är kall ^^

2007-08-21 @ 15:29:26
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0