You and me and everyone we know..

Fan va denna dagen gått fort då.. Klockan är liksom över 13.00 och jag har knappt vaknat än..
Palla deet då..
Kan inte Lisa komma hem å laga maaat nuuuuu, så jag kan äta å gå till mormor å sen sepeaa..
Ajja bajs samma.

Var iaf hos Robert igår.. Det va la trevligt..
Inga större missöden eller happy moments, bara allmänt trevligt ;P Håhå

Juss juss, så va de med de..

Men fy, nu är det ju måndaaag.. Snart är liksom hela lovet SLUT!!
Faan, palla gå till skolaaan då.. kmr säkert ha så jävla mkt å ta igen efter min otroligt långa sjukperiod..
Men det tänker jag verkligen inte oroa mig för nu, under looovet.. NEJ TACK!!!

Så.. kanske ska jag gå å koka potäter nu, men nej.. jag vettefan hur man gör så det känns mest örk..
Ajja, nåt ska ajg göra iaf.. Säääkert
Maah.. Puss på er ni söta små gullegrisaaar

//STINAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja har verkligen paniiik

2007-04-09 @ 17:16:00
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0