Wish you were here

Mhmm..
Varit i k-stad idag dååe.. Helt okeeej..
Härligt att kolla bland alla kostymer å skit..:P
Skitakuligt :D

Men jupps..
Nu sitter jag i stort sett här och bara väntar på att mamma eller pappa ska ropa på mig och säga att jag ska komma ner, så ska jag försöka förklara det hela på bästa möjliga sätt och sedan otåligt vänta på domen..
Mm, usch palla sånt häär..
Ska nog sedan bege mig till Tommy, om jag nu inte får alltför hårt straff..
Det var tydligen partaj på gång hos Robert oxå.. Låter ju trevligt.. men jag vet inte riktigt vad mina fox säger om den saken ..
Jopps jopps.. så kan det va när man är liten å feet..

Nu har jag iaf bränt klart pappas skiva som ska bli födelsedagspresent..
Känns som en lite halvhjärtad sista minuten present, men vad gör man?
Lätt att komma ihåg födelsedagar dåå!

AJja..  så var det med den det..

Nu ska ajg nog gå å kika vad det blidde för låtar å göra nåt supersnyggt fodral..
Så, ni får ha det suupe.. <3

//STINAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0