Valborg!

Jahopp.. Helt jävla sjukt kändes det att vakna å pallra sig iväg till skolan idag.. Det är ju liksom Valborg!!
Men jajja.. Eftersom jag inte direkt kände för att skolka heller drog ajg mig väl ändå iväg..
Åh ja.. där hände det väl inte nåt direkt nämnvärt vad jag minns heller så..
Men jupps så kan det vaa.. Är ju iaf ledig imorgon.. Häääärligt

Har för övrigt spenderat min helg hos syster Lisa i k-stad..
Mysigt mysigt :), gick mest på stan och såå..
Köpte dock inte alltför mkt.. En skolavslutningsklänning, som jag INTE vill ha..
Ser ut som en treåring i den typ.. men jajja..
Fast iofs så passar ju detta alldeles utmärkt till min nyklippta lugg som även den troligen skulle klä en treåring alldeles utmärkt..
Men jajja, nu ska vi inte vara sånna..

Mmm.... Är ju oxå Byn ikvällers.. Vet inte om jag vill dit..
Tror jag vill dit, eller?
Svårt sånt här..
Grilla?
Byn?
Leo?

Hmm.. inte lääääätttt..
Nejnej..

Men nu ska jag ta och fylla min nyköpta mp3 med störtskön muuusiik!
och förresten-.. Ursäkta mitt dåliga bloggskrivande på ett bra tag nu men jag har varit ortooligt upptagen förstår ni^^
Å ja.. iofs tror jag knappast att någon gråter stora floder för att min blogg varit lite extra tom på sistonne heller men :P

Ha det bra iaf..

//STINAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

JO jag gråter stora floder!

2007-04-30 @ 16:42:37
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0