Make this go on forever

Sitter då här och talar i telefon med Tommy..
ÅÅÅH!.. vad jag har saknat datooooorn!!
Nu är mam å pap på jobbet så jag kan passa på att smyga mig in här trots mitt "datorförbud"..xD
Mohahahaaa.. I'm baad! ^^
Nej dååå..
Men sepeee, ser inte fram emot samtalet som paps påstod att vi skulle ha till helgen.. Usch, nej fyy.. vill inte..
Men jag drar nog till med nån halvsanning.  tror jag ;P
För deras egen skull oxå juu..:P Dom vill nog inte höra hur allt var på riktigt såå.. :D
JAg är ju egentligen bara en underbart snäll dotter när jag gör sååå:p

Var på utvecklingssamtal idag oxåå..
HATAR verkligen utvecklingssamtal..
Finns det något värre.. tror nog inte det, nej..
Sitta där å mm:a, å jaha:a å mm:a lite till.. tyyp

Just ja.. hade ju även nationelltprov i matte..
Usch.. jag sugeeer.. å det blir både ig, å iv - here I come..
Mitt icke starka G, plus ett IG i nationelltprov, lär ju inte anses väldigt lovande så...
Ajja.. kan väl vara skönt å bara läsa upp ett ämne ett helt år oxå.. Inte göra så mkt.. :P HÅHÅ..

Men om jag nu skulle råka luyckas på något konstigt sätt..
Var jag iaf på infokomp igår och kikade omkring..
Verkade som värsta mysiga skolan.. Lite väl överambitiösa elever, men jaa.. sånt får man väl leva meed :P
Maahaa :D
Man fick gratis chips å popcorn å allt där..
Jag vågade dock inte ta nåt.. Men mamma tryckte i sig en halv skål eller nåt.. Kanske inte riktigt men :P

Ajja, så va de med deeet..
Käärlek till eeer. <3

//STINAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Stiina

MAAAAH

2007-04-19 @ 20:16:09
URL: http://mandarinskal.blogg.se
Postat av: Stiina

AAAAAAAAAAAAAAAAAH

2007-04-19 @ 20:18:12
URL: http://mandarinskal.blogg.se
Postat av: Emma

aj aj .. hoppas de löser sig..

2007-04-19 @ 21:27:27
Postat av: Sofie

JAAAA

2007-04-19 @ 22:27:14
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Joline

Ojs ;P

2007-04-19 @ 23:02:12
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0