mahaiwahd

Jaha, det där verkade väl fungera utmärkt..

Nu är det ju så att jag är uttråkad och en ganska jobbig människa .. så jag ger er här mina testresultat på nåt meningslöst, test som knappas kommer göra mkt för världen!
Men dock.. Lite tidsfördriv för lilla mig innan jag slänger mig in da shower och åker till Tommy..

Piercingar: Nopee.. Vill dock gärna ha..
Tatueringar: Nej, men samma svar som överstående.. tror jag
Längd: ja du.. nåt på 170 cm iaf.. 171 kanske.. eller 172.. äh nåt sånt
Skostorlek: 36.. Eller ja.. 39
Hårfärg: blond utväxt på otroligt fulfärgat hår..tror det är nåt brun/oranget över det
Fräknar: För det mesta inte.. kan väl få nån ibland när solen ligger på men..
Vikt: Har jag ingen aning om, och om jag så visste skulle jag nog troligen inte dela med mig av den


Önskar du att du bodde någon annan stans? JA JA JA
Tänker du ta självmord? neeej, inte just nu iaf
Tycker du att du är attraktiv? Inte det minstaa
Dricker du? Har väl hänt men..
Använder du droger? Nej.. men jag skulle inte tacka nej till lite hasch..^^
Röker du? ^Nej.. RÖKNING DÖDAR
Vilket shampo använder du? Det varierar, förtillfället head and shoulders..
Vilken parfym använder du? Typ Naomi Campbell och Tommy Hilfigher
Vad är du rädd för? ORMAAR
Gillar du att tvätta? Nej fyy
Gillar du berg och dalbana? Helt klaart

Senaste...
Filmen du hyrde? Ingen aning..Eller jo just ja.. det var ju på Love film.. "Rika vänner"
Filmen du köpte? Köpte.. jag köper inte film.. Leker olaglig och laddar hem..
Låten du hörde? Winnerbäck - Aldrig riktigt slut.. tror ajg
Låten du laddade ner? Yellow
Personen du ringde? Sofie, tror jag.. eller nej.. Tommy
Personen som ringde dig? Tommy
TV-program du såg? ? Tv shop.. På tv3 danmark.. så kul har jag
Person du tänkte på? Tommy

För eller emot...
Långdistansförhållanden? Det beror väl på.. Men ajg måste nog säga för
Utnyttja någon? Emot. om personen inte vill bli utnyttjad vill säga.. xD många som vill det då men..
Självmord? Emot
Ungdomar som röker? Emot.. men om dom vill dö i förtid så får dom väl göra det..
Använda droger? Föör^^
Sex före äktenskapet ? för
Köra onyktert? Emot.
Förhållanden? För.

Favorit...
Mat: Har nog inget.. nåt enkelt och snabbt.. Äter ju allt såå 
Låt: Winnerbäck å ja..(fan det låter ju som om det är det enda jag lyssnar pååå)
Sport: Fotboll tror jag
Dryck: Vatten ,


Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? ja.. fast inte av att jag var kär i henne eller nåt.. Det lät ju så .. men ajja håhå
Ljugit för någon? Ja. fast bara vita lögner
Varit i slagsmål? nej.. mend et skulle va helkul
Blivit arresterad? Nej.. men det är nog bara en tidsfråga^^
Träffat någon från internet IRL? Juss.. å oj så lyckat det blev.. HAHAHA

Antal...
Gånger du varit kär? Vet inte.. en tror jag nästan
Gånger ditt hjärta brustit? bokstavlig talat? NOLL.. nej, men noll ändå tror jag
Tjejer du kysst? 0
Personer från grundskolan du fortfarande har kontackt med? Går fortfarande i grundskolan så..
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning.. inte alltför många ggr skulle ajg tro
Ärr du har på kroppen? Några stycken.. palla räkna.. men det finns en hel del

Pålägg som gäller: Hushållsost.
Dagens dryck: Mjölk

Senaste...
Boken du läste? Räcker det om jag älskar dej?
Personen du fick e-mail av?Europagymnasiet
Personen du fick brev av? Nordea
Personen du fick sms av? Anna H
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ett tag sen tror jag.. ingen anig men.. nångång under påsk tänker jag
Saken du köpte? Halsband

Vad har du gjort idag? Vaknat, promenerat och ätit
Var det kul? nej, inte så värst.. men härli vårpromenad dock
Brukar du svära mycket? Nja.. inte onormalt mkt
När stiger du upp på morgonen? runt 10 -11 på lov å helger oh halv 6-7 på vardagar.
Gillar du att slåss? nej..
Vad har du på dig? mjukisbyxor, svart tröja
Vad ska du göra ikväll? Tommy
Vad är du allergisk mot? Pälsdjur å ja typ pollen lite tror ajg.. å rökare.. håhå
Var har du ont? Benet.. STORTÅN och hälen.. stackars mig
Använder du hårspray?. aaa
Kan du stå på händer? nix
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan
Salt eller socker? Socker.
Gillar du ketchup? Yes, xD
Är du glad nu? ja då.. allt känns helt okej
Var du glad igår? inte på kvällen, men under dagen
Vad dansar du till? Det mesta
Stockholm är...? Sveriges huvudstad och riktigt häääärlig
Göteborg är...? Sveriges mysigaste stad..
Kan du sjunga? Eh ja.. klart ajg kan.. Det låter väl inte så bra men..
Spaghetti eller makaroner? Pasta xD
Land du vill besöka? Afriikaaaaaa :P Mohaha


Så.. ha det bra nu ska jag hänga tvätt.. duktiga jaaag

//STINAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

ORKA ^^ haha, Rökning dödar men du tror inte hasch dödar då :P ??

2007-04-13 @ 15:59:01
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

hahaha.. du är rolig du:P

2007-04-13 @ 18:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0