Maaah

Jag spyr snart på alla 100 miljoner sådanna där test jag har gjort..
Min turfärg på trosor är lila, för den som ville vetaa.. Synd att jag inte har några lila trosor bara
Och om jag vore en trosa skulle jag vara en svart helt vanlig, tråkig trosa..
Jag är även 60%konstig.. Helt stört test.. Det var ju bara helt vanliga frågor, typ vad är din favoritsmak på glass? Ajja.. håhå, så kan det vaaa:p
Shit the same..

Nåt mer ajg spyr på är förövrigt msn som har beslutat sig för att hata Sunnemo extra hårt ikväll och låter oss inte komma in .. HATA!!

Ajja, nåt mer vettigt har jag nog inte å komma med..
Jag saknar Tommy och jag hatar allt för tillfället..
Men nu ska jag låtsas vara glad och hälsa er all en trevlig fortsatt afton..

//STINAAAAAA

Kommentarer
Postat av: TommyRöva

Hihi du ä konstigare än mej, men dessa testera stämmer nog int så bra som du säger :P Ja sakner dej määä

2007-04-13 @ 11:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0