Europagymnasiet

Hemma idag igen... Yehoo!^^
Mahalla.. jag spyr snart på min fula pyjamas!!

Fick iaf besked om Europaskolanantagningen!
Jag är preliminärt placerad som reserv.
På både Europaprogrammet och Företagarprogrammet..
Mahalla.. Palla vara reserv dåå
Fast iofs jag vill inte gå där så..
Eller vill jag det..
Om det bara inte hade vart så jävla långt bort så,
jag menar flytta 10000 mil bort från allt..
Känns lite väl.. Stort, liksom

Ajja, jag vet inte.. kom ju inte ens in så..
Nothing to worry about!

Men ändå, lite glad blev jag iaf för att få en reservplats.. Inget jag hade räknat med direkt :P

JAG VILL INTE VARA HEMMA

//STINAAAAA
(Nåt annat jag snart spyr på är min signatur, eller vad fan det heter.. Mahallaaaaa)

Kommentarer
Postat av: olliva

du måste komma imorron..aaa

2007-04-04 @ 15:39:29
Postat av: Sofie

MÅSTE!!!

2007-04-04 @ 15:52:15
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0