Bara för att jag är uttråkad!

VAD HETER DU?
Stina Caroline Carlsson

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Knallrosa, med gul mudd, och sen är det små regnbågar, blommor, hjärtan och fjärilar på.. (Nästan lika sexiga som de låter)

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Winnerbäck(What else)- Pacemaker

VAD GJORDE DU IGÅR?
Ja.. vad gjorde jag igår.. TV, Dator och sängen.. Mohaha

VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
nybkad tekaka och mjälk

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? 
Har inte vart utanför dörren idag, men jag tyckte mors sa nåt om att det var kallt, för övrigt håller solen på att gå ner.

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Sofie

HUR MÅR DU IDAG?
Ont i halsen, hosta, öronverk, halsverk.. Men helt okej

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Vatten.. För det mesta åtminstonne 

FAVORITSPORT?
Fotboll får det nog bli..

HÅRFÄRG?
Brun, eller nåt åt det hållet

ÖGONFÄRG? 
Brun-Grön-Gula...Lite olika från dag till dag

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Soluppgång tror jag..

FAVORITMÅNAD?
Juni, Juli, Augusti..

SENASTE FILMEN DU SÅG?
Mean girls, tidigare i morse..

FAVORITDAG PÅ VECKAN? 
Fredag, eller lördag.. Nej men fredag, då gör man oftast inget speciellt, å har lördagen med alla härliga äventyr framför sig^^ 

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Ja, det är jag nog

FAVORITLÅT(ar)
Allt med Winnerbäck.. Finns ju såkart lite annat värt att lyssna på men..

SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar. Sommar, Sommar!!

KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar och kyssar

FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande.. Det måste jag väl säga?.. Mohaha, nej då men mahalla

CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad

HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? 
Med mams å paps hemma i Sunnemo 

VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Förtillfället läser jag inte alls.. Jag gillar att läsa.. Och jag läser det mesta, men ja, de va länge sen jag läste nåt nu..

HUR SER DIN MUSMATTA UT??
Nån Carl Larsson målning tror jag det är. Massa gammaldags uppklädda människor iaf :p

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej, inte om jag inte använder handen :p

KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Ibland:p, men jag jobbar på det

ÄR DU ROMANTISK?
Nja, inte särskilt tror jag..

SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja, faktiskt.. Det är jag..:D

VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Imorgon ska jag till skolan för första gången på.. Ja, väldigt väldigt länge..
Sen ska jag nog träffa Tommy tror jag :D:D

VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
19.05

Så, den som faktiskt orkade kolla igenom detta inlägget förtjänar en medalj..
Men, jag har trååk så :P

Förövrigt; Tack Tommy för att du räddade min dator från konstigheter förut :D

//STINAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: TommyRöva

Varsego igen min snos, åsså vill ja ha min medalj imöra =D

2007-04-03 @ 19:21:10
Postat av: Stiina

bara för att du förtjäänar medalj innebär inte att du får en ;P hihi

2007-04-03 @ 21:39:33
URL: http://mandarinskal.blogg.se
Postat av: TommyRöva

Ja som trodd att ja skull få en medalj =( men men, dä får väl gå ändå da =D PUSS PÅRRÄ

2007-04-03 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0