Tjolla

Jaha, nu har alltså även lilla jag anslutit mig till den stora fantastiska bloggvärlden..;P
Idag har det inte hänt mkt i mitt annars så intressanta liv^^, har mest suttit här, å sen pluggat lite på matte, definera ordet LITE!! menmen..
Det är sofie som har fixat designen här oxå.:D TACK sofie! Hon fick till å med med Winnerbäck på ett hörn..:D min lilla älskling^^ hähä..
jaa, vad ska man skriva mer då, fick present av Maria (Emmas mamma) som tack för host* hjälpen idag oxå, känner mig så välförtjänt av det.. eller inte!!..  Det var iaf, en mascara (Deborah), ett läppglans (Deborah) och en ring:D TACK Maria.;P

Nej, men nu ska nog ja kanske försöka plugga lite matte.. - eller inte
Iaf, ha de gött..
                                                                    /Stina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är da man = BÄST!!!! ^^

2006-11-08 @ 21:00:25
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

hahaha:P

2006-11-08 @ 21:00:46
Postat av: Anonym

ujujuj :D

2006-11-12 @ 18:51:58
Postat av: Angeeelica

SLASH Aneglica (;

2006-11-12 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0