Söndag..

Jaha sitter här å lyssnar på empty apartment nu då.. nya favvolåten tror jag fan.. fast dä slår ju inte Winnerbäck så klart..:)
Hmm, dans sen då.. kul å stå där å inte kunna ett enda steg typ..:D:D:D:D:D:D^^
Kmr skämma ut mig totalt, men vafan.. jag är van^^
Jaha, ladda hem senaste One tree hill avsnittet  igår men hann aldrig se klart det för jag åkte till Emma å ägde sönder alla på Poker!!.. shit va jag vann assså!! Jag bara fick fan alla dom dära markerna eller vad det nu heter..:D..  Dock en något deprimerande kväll.. vill ju festa på en lördag FFS.. Bläääääää!!

Jajja, nu ska nog jag våga håret eller se på one tree hill, eller aa, göra nåt iaf..
asså jag hatar mitt håååår!!!! måste klippa mig..

ajja.. Med kärlek.. /STINA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fy fan för att sitta hemma en Lördag :( Hoppa framför tåg (a) ^^

2006-11-26 @ 13:17:29
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

Uschaaa!

2006-11-26 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0