Och vad är egentligen lycka?

Lycka
Ja, vafan.. när kan man säga att man är riktigt lycklig?
Om jag skulle fråga sofie skulle svaret va enkelt.. när jag har en egen lägenhet och kille^^:D:D:D
Men vafan, räcker det? eller behövs allt det?
kan man inte va lycklig utan kille, när man bor hemma..Eller är man bara lite halvlycklig då, även när man mår som bäst.. Typ glad, fast inte lycklig liksom..
Det kanske bara är en del människor som blir riktigt lyckliga, typ gamla människor.. Som just ska dö och inser att dom gjort allt i livet dom velat - nästan iaf.. å lixom inte ångrar nåt, utan de har gjort nåt braigt med sitt liv..  Fan va gött de hade vart..
Eller typ när man hjälper andra människor, å gör nåt bra.. Så dom blir lyckliga - eller vad dom nu blir.. Blir man inte lite lycklig då? Genom att göra andra människor glada (eller lyckliga)
Mm, blä vafan jag vet inte ens själv riktigt vad jag pratar om menmen,.. hade ju tänkt skriva om min inte så händelsrika dag.. menmen.. haha nu blev det det här istället.:P av nån konstig anledning..
Kanske Boda Borg imorrn,  antagligen inte

With Love /Stina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är allt en BRAIG skrivare du ;)
Ja svaret är ju självklart ;)

2006-11-18 @ 22:54:05
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Anglica

Haha :) du lät smart där du (Y) bodaborg en annan dag ! ett MÅSTE:)

2006-11-19 @ 17:18:55
Postat av: Emma

hahha! duktig du är på att skiva;P
Men om du ska till boda borg vill jag gärna följa med;P

2006-11-23 @ 09:38:07
Postat av: Stiina

Klart du ska med Emma!:P

2006-11-25 @ 12:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0