Mohaha

Jaha, sitter man här igen och har tråk..
Känns som om det här kmr bli en mkt dryg och törr lördag.. kulkul!^^
Ska nog iaf gå ner å boxa lite nu.. känner för å slå hårt på nåt xD

Hade trevligt igår iaf.. Fast olivia å sofie gjorde porrstjärnor av mina nallar.. Me dont like! :P
Sen satt jag å Lisa å glodde på Idol, å nån film.. under ytan eller nåt..
Asså jag är lite kluven nu jag.. Ska Marcus eller Erik vinna idol!?!?!  Inte lätt nej..
Kmr bli besviken hur det än blir.. hehe..

Asså jag drömde jävligt konstigt idag.. Att jag stod å kasta jordnötter och mandariner ner på ett dansgolv.. haha de va skitkul faktiskt..:P..
Ajja,
nu så ska jag snart gå ner i källaren å få ut lite aggression..
LOVE YA!

 /Stina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill också slå på nått xD
Jag är fruktansvärt kluven jag ;O Ahhhh paniiik
Jag drömde att jag åt jordnötter jag :) haha ^^
Vi fål la hitta på nått i dager :)
Me loves u

2006-11-25 @ 12:17:32
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

Erik ska vinna för fan;P haha du å dina drömmar

2006-11-25 @ 14:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0