Lycka!

Håller på att ladda hem one tree hill :D:D:D:D:D..
Bara 1 timme kvar xD..
haha, franskan va svåååår idag oxå.. ig ----- kmr de bli.. så min plan om att slippa välja om flytt till sth eller inte kmr helt klart gå i lås.. :)  /  :(
Ska spela in skräckfilm i morrn oxå..:P:D.. nej men vadå, det är faktiskt jättemoget..!
Jag ska vara morotsmördaren.. haha å mörda alla stackare..:D:D:D haha
Åh nu är det bara 29 minuter kvar på one tree hill.. å nej, jag har inte suttit å skrivit det här i en halvtimme, det ändras , Faktiskt!:P

Jag kanske talar till mig själv när jag säger

att man borde stanna upp ibland och se
för man lär sig ingenting på att blunda för sitt liv

och bara springa runt och låtsas att man ler

 


Kommentarer
Postat av: Sofie (död)

Haha, jätte moget!
Jag HATAR MAMMA OCH PAPPA "Pang! de är döda"
om det vore så lätt!

2006-11-16 @ 20:43:39
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

hehee.. de blir säkert ett MVG;P

2006-11-17 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0