Lallala

Jaha, å ännu en dag har passerat på underbara Asplundsskolan^^
Yeah!.. Vart på dans i x-är sen oxå.. blää, vill inte ha uppvisning.. kmr stå där som värsta miffo å inte kunna nåt -som vanligt.. haha..
Usch, borde ha tränat på franskan idag oxå.. men förvånande nog gjorde jag inte dä.. ig here I come!
menmen, alla människor kan faktiskt inte vara plugg..xD
Köpte en röd klänning igår oxå.. HATA ser ut som en julklänning som är bläig.. usch vill lämna tillbaka!
Jajja, nu ska nog jag gå å duscha, eller nåt.. borde städa oxå. mors får seperyck på mig, men blää orka!

my heart don't beat like before
it's never been this slow
no, my blood don't flow anymore
and you couldn’t care less, could you?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara för vi älskar skolan (:
Den är säkert fiiiin ju :)

2006-11-14 @ 22:09:25
Postat av: Anonym

Jag får också SEPE ryck på dej!!! ^__^

2006-11-14 @ 22:10:10
Postat av: Sofie

Jaaggg

2006-11-14 @ 22:10:23
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0