Bläää

Jaha så nu är frisök borta.. Är jag förvånad eller? svar NEJ!..
stor chans att jag kmr komma härifrån nu då.. mm, eller inte..
gud, hata jävla bajs moderat
Jag vill verkligen inte gå nere på Älvstranden.. men det är de ju ingen som fattar,
helst vill jag gå på europagymnasiet, men.. mm, som om jag skulle komm in där.. å som om jag skulle få flytta till stockholm..Bajs oxå!!!.. Men de ä så jävla typiskt mitt liv, när jag äntligen hittar ett gymnasium som jag kna tänka mig att gå på, då finns det typ 0,001% chans för mig å komma in där..så jävla kul! - eller inte.
Äh, lika bra å skita i allt.. jag kna bo hemma hela livet å få mat av mamma, så slipper jag jobbå å tjäna pengar.. mm, de får bli så..

Va iaf hos olivia igår, med Erika å Sofie.. (Joline å Erica J är ju sviik :P)
Va lite läskigt å gå hem bara, gick ju bra första biten, när jag hade sällskap av Erika å det va gatlyktor som lyste upp vägen.. Sen blev det lite värre, stupmörkt å helt ensam.. tyckte jag såg dom där The grudge figurerna bakom varje träd. haha.. Menmne jag överlevde ju iaf..
Nej, nu ska nog ja gå å läsa Cosmo, å drömma om att jag har ett liv^^


När du inte vet vad du vill,
Är det svårt att bestämma sig,
När du inte vet vad du känner,
Är det svårt att beskriva känslan,
När du tappat hoppet,
Är det svårt att hålla det uppe..

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kan ju inte bara ge upp vännen!
Då kommer du aldrig lyckas här i världen, bara så du vet. Men jag tror i alla fall på dej. Du MÅSTE försöka!

2006-11-11 @ 10:50:09
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Joline

Jag o Erica är ena riktiga svikare ;D

2006-11-11 @ 14:41:35
Postat av: Emma

Det blir bra ska du se=)

2006-11-11 @ 14:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0