Älvstranden..

Å, denna dag börja så bra tkr jag.. först försover jag mig (en kvart eller nåt, men ändå)
sen bränner jag mig självklart på vågtången!. På kinden/under haken typ.. Har nu 5 brännmärken.. Hur fan lyckas man?
Jajja, sen ska jag gå ut till bussen, regn och blåst.. Åh vad trevligt-eller inte..
Jaha, då helt plötsligt flyger självklart själva paraplyt av pinnen.. KUL! Så missa jag bussen oxå..
Sen var jag hela dan på Älvstranden iaf, va la ok.. lite drygt, men de gick:P Bättre än en vanlig skoldag iaf..

funderar lite på SaME, eller kultur mojjen eller nåt.. men jag vill ju inte gå här ju!!!!!
äh, skit samma.. ska inte tänka nåt mer på gymnasium nu.. tar de när de kmr..:P

KÄRLEK  //Stajna


Kommentarer
Postat av: sofie

JAG HATAR MAMMA!!!
Nej nu måste jag plugga!

2006-11-21 @ 17:51:15
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

aj då:/ jag vet hur de känns att bränna sejj, men fan du är värst;P

2006-11-23 @ 09:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0