Yoga,Julklappar, kalles jul

Haft yoga på idrotten idag..Lite småmysigt sådär, men det är nog ingenting för mig..
Blir mest bara irriterad på hur man ska andas, å gör precis tvärtom.. xD
Har köpt julklappar till Olivia å Emma nu oxå iaf :D. olivia måste fan bli nöjd, hon valde ju sin present själv..
Mm, borde verkligen julstäda mitt rum oxå, ligger saker överallt..
Men jag ooooorkar verkligen inte, så det får va:P
Jag håller på å ladda hem Kalle Ankas jul :D:D, ville ladda hem Musses jul i Ankeborg eller va den heter men jag hitta den inte :( så det fick bli den här ..Bara 11h 30 min kvar.. jippi!!..
Försöker mitt bästa att komma i lite julstämning här ;P..

Ajja, nu ska jag göra mig i ordning för sängen..

//STINA

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah... hallå ska ju inte ladda ner kalle anka!!! de är ju fusk!!

2006-12-19 @ 20:31:40
Postat av: S

Men det är inte den kalle anka mojjsfilmen som visas på julafton heller

2006-12-20 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0