Skriva svenska, plugga so

Roligt liv man har här i sunnemo då..
Luciaträning idag oxå.. va la tråk, men överlevde väl^^ haha.. Trodde vi hade missat bussen oxå., men tack å lov gjorde vi inte det. ;)
Måste skriva på svenskan snart nu oxå.. å plugga So..
hmm, har jag nämnt att jag HATAR skolan!?
Har möblerat om mitt rujm förresten, eller ja. möblerat om va väl knakse å ta i.. men skjuvit ut sängen å flyttat på fåtöljen iaf :) haha, å inrett mina gamla kakburkar..:P
ajja, ha ett trevligt liv alla söta prickar ute i världen..
/STINA


Å det är bara du som kan få mig att falla,

Kommentarer
Postat av: Sofie

JAG TOTALLY HATE SKOLAN! ^^ xD

2006-12-07 @ 18:48:06
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0