Lilla julafton..;)

Lilla julafton hos olivia idag.. 8 året nu.. :D :P
Hög Myspysfaktor, fick till o med lite julkänslor faktiskt :D
Fick presentkort på H&M också, andvändbart i alla högsta grad..:D
Jepp, sen begav jag mig till mormor.. Tänkte umgås lite, men jag somna i hennes soffa typ direkt..xD
Sofie ringde å väckte mig, vet inte riktgt vad jag prata om där i början..
 Typ hur fan kom du hem eller nåt.. haha.. inte lätt å va nyvaken inte..^^
MM, sen fick jag GÅ hem i mörkret.. men det var mest bara mysigt.. gå å lystna på min kära Winnerbäck där, å kolla på alla frostbitna träd... jepp jepp:D
Har just laddat hem Absolute Christmas nu också..
tkr om den här låten "A fairytale of New York"  Å "Happy x-mas (war is over)" är inte helt fel den heller..
Just nu pattehatar jag piratebay .. det gå inte å ladda hem Broder Daniel ju.. Toalettborste oxå!!

jajja.. Det var väl allt..

/STINAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va mysigt det lät att att gå i mörkret och kolla på all frost. Vill också det! (:

2006-12-21 @ 19:40:11
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Anonym

Härligt:D

2006-12-21 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0