Karlstad

va i k-stad idag då, med olivia.. Blev lite flumm där ett tag... (skräll!!)
Köpte iaf julklapp te mors å fars.. för 119 kr syyck.. dom borde fan bli glada!!!
sen köpte jag en typ tröja/klänning till mej, en roll-on (intressant) och, nåt mer men det har jag fan glömt.. Det var ett klädesplagg iaf.. fan vilken koll man har du! hahaha
jajja,:P man kan inte alltid ha full koll..
Skyltsöndag imorrn då, mysfaktor.. Dock ingen snö, men WTF de får väl gå ändå..
Vissa kanske får det roligare n andra oxå.. Host* ;P
Jaha inget mer å skriva vad jag vet.. sitter här i min ensamhet, medan både mor å far har dumpat mig för å gå på julbord eller nåt sånt.. Å nästa helg åker doom till Åland oxå.. hmm, vad ska man hitta på då då? PARTY!!^^

ajja, med all min kärlek / Stininstin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aa ru det lät goddie det :) Host host ^^
Du får fixa Partej då tycker jag honey ;)
Men all min KÄRLEK

2006-12-02 @ 22:31:29
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

tihih:D

2006-12-03 @ 01:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0