Julpromenad

Vart i kyrkan med Angelica nyss..:P mysigt..:D
Vi är ju lite små religösa sådär vi ^^
Monica - "Alla barn får ta godis utom konfirmanderna!!"
Jag å angelica dom enda konfirmanderna.. man bara. jaha!:P.. fast jag är ju inte konfirmand längre, men ändå.. hon mena nog mig oxå..xD
Mm.. nu får väl mors seperyck på mig för att jag inte hjälper till, utan bara sitter här å drölar men.. ööörk..
Ajja, ska nog gå å leta efter tomteluva nu.. Det måste man ju bara ha på sig^^XD:

GOD JUL mina söta kära gullegrisar där ute
/STINAAA

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA :) men ja tyckte det var mysigt, lite tråkigt med julklapparna bara kanske (; men vi fick ju dom iaf sen ^, höhö. ÄLSKLING !

2006-12-26 @ 19:19:04
Postat av: Stinaa

haha:P.. aa:D. mot Monicas vilja..xD

2006-12-26 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0