Godmorgon alla sköna själar där ute

Såg American pie igår "the naked mile" (den nya).. så jävla äg.. hahahaha,
Men jag saknar det gamla goda gänget faktiskt.. Tkr nog att den riktiga Stiflers lillebror som va med i "Band camp" iaf kunde ha vart med.. men nej då..
Jajja, noga inte mkt att hänga upp sig på antar jag.. hehe
Sitter iaf här nu å väntar på att sofie ska vakna.. Slängde in lite frukost till henne förut.. Blir nog rätt äckligt om hon inte äter det snart.. menmne.. haha, hennes problem ^^xD
Fick hem "Att göra en pudel " från Lovefilm nu oxå.. hmm, sitter här å överväger att se den.. Sofie har ju ändå redan sett den såååå.. jajja ha ett skojsigt liv alla puckade jävlar!

The one and only STINA Caroline Carlsson

Kommentarer
Postat av: sofie

Tack for the frukost it was lovely :) Har just avnjutit den :)

2006-12-06 @ 12:18:00
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stina

Haha:P va rädd att du skulle slå ner mig om jag väckte dig när jag ställde in den, men:P haha

2006-12-06 @ 14:37:17
Postat av: Emma

Vill också se den:)

2006-12-06 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0