Boda borg

Mm, vart på Boda Borg med Olivia å Angelica idag.. kulkul. men inte lätt å suga lika hårt som mig på smidighet å skit.. Ajja de va kul iaf.. Fick typ 5-6 stämplar.. ojoj, inte dåligt de^^
Min förtjänst alltihopp som ni säkert förstår.. Host*^^
JAjja.. MOrs, fars å sis lämnar mig ikväller.. så jag blir la sittande här eller tv.. eller nåt annat ensamt och tragiskt^^.. xD
Hoppas iaf Angelica kom ihåg spelfan nu oxåå.. vill juuuuu:P
Ajjaa, dä löser sig väl..
Palla sitta här nu.. OOrkar inte.. vill göra nåt.. eller nej orka med de.. men vill iaf, inte sitta här :P

/Stina..

P.s mina fötter stinker anus.. så nu vet alla dä..xD

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mina luktar penis ^^

2006-12-29 @ 23:06:08
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag hade KUL :) och du va bra, men tänkbanorna var net riktigt vår grej , himla TUR att vi är så SMIDIGA iaf (;

2006-12-30 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0